Tourn International: Uppdatering kring Tourns växande kundportfölj

Läs som pdf

Marknaden mognar och Tourn knyter ett allt starkare grepp om branschen. Influencer marketing blir en mer vital del av många bolags marknadsföringsstrategi vilket leder till att Tourn tar större andelar av kundernas marknadsföringsbudget. Idag jobbar Tourn med allt från nystartade webbutiker till stora kända varumärken och har per i dag genomfört över 46 000 kampanjer av olika typer via Tourns plattform.

Större bolag som gett Tourn marknadsföringsuppdrag senaste månaden är; Puma, Nelly, Ellos, NA-KD, Guldfynd, Kanal 5, TV4, Cubus med flera. Vi ser en tydlig trend i våra orderböcker att vår kundbas växer stadigt, vilket är väldigt viktigt, men lika viktigt är att vi kan konstatera att snittvärdet per order växer. Flera av uppdragen erhållna under året har ordervärden på över en miljon kronor. Den största enskilda kampanj Tourn erhållit som löper under året har ett ordervärde om 2,4 miljoner kronor.

Tourn ser positivt på utvecklingen av kundportföljen och kommer fortlöpande att arbeta med att knyta an stora kunder och budgetar.

VD, Tourn International AB (publ)
robin@tourn.se


Läs som pdf  Further information about Tourn International

Publicerat: 10/12/2017 11:26:46 AM

Nyheten distribueras av AktieTorget i samarbete med Cision.
För att prenumerera på nyheter på detta bolag, klicka här.
 

  • Mäster Samuelsgatan 42
  • 111 57 Stockholm
  • Telefon: 08 - 511 68 000
  • info(snabel-a)aktietorget(punkt)se